OPEL ASTRA 2,0 DTI – TEŠKO PALI

Posjedujem Opel astru 20 dti 2001 god. sa automatskim mjenjačem te imam dva problema 1.Auto na temperaturi od cirka 7°c do nekih 20°c ne pali kako treba tek nakon dužeg verglanja upali. Na -4 probao i auto odmah upali Ljetos je auto normalno palio 2.prednji diskovi se zagriju cirka 50°c do 70°c (vrući ne mogu se rukom držati) zadnji tek blago topli Molio bih vas za iskren savjet (ako može na mail ili telefon)

CITROEN C2 1,4 HDI – ZRAK U GORIVU

poštovani javljam vam se sa jednim problemom radi se o autu Citroen c2 2005 god, dizel, 1,4 hdi motor. radi se o problemu kod paljenja tri dana radi normalno pali sve ok onda jedan dan nece nikako da cuje prkopčam ga na kablove sve izverglavam al nece da upali i opet nista imam osjećaj da mu gorivo ne dolazi do motora ili je neko od crijeva nije u redu pa povlači zrak. Mjenjao sam mnoge dijelove i filter goriva i ulja i mnogo drugih djelova više neznam ni kud da ga vozim ni sta da mjenjam samo pare bacam. Molim vas da mi odgovorute na ovaj moj problem Unaprijed Vam se zahvaljujem

LADA NIVA 1,7 i. – LOŠE RADI NA LERU

Pozdrav , imam Ladu Nivu 1.7i 2005 god preðenih 65000 km , kada je motor hladan okretaji se ne dižu odmah na 1300 nego variraju od 600 do 1300 . Osjete se lagane vibracije na motoru i na mjenjaču , kada se zagrije okretaji variraju od 600- 800 tj. spuštaju se idižu te auto drukčije radi. Zamjenjena je bobina, svijećice,ispitani svi senzori dali je možda problem u motoru minimuna , ponekad neče da pali iz prve ? Unaprijed hvala .

PEUGEOT 206 1,4 i. – NEPOZNATI KVAROVI ?

U pitanju je Peugeot 206 sedan 1.4 sa 75 KS, godina 2008.Auto ima nekoliko, cudnih, problema: ujutro, neposredno nakon paljenja ukljuci se ventilator i radi drugom, brzom, brzinom, a auto izgubi snagu i u leru ne moze da ide preko 2200 obrtaja, ako je u voznji moze max. 30-40 km/h.Temperatura je u tom momentu normalna i ne raste.Kad se auto ugasi i odmah upali radi bez problema neko vrijeme.Drugi cudan problem jeste nemiran rad na leru i u toku voznje, gubi snagu, trza, dijagnostika pokazuje lambda sondu, i najvjerovatnije je ona druga, iza katalizatora i otisla, porucena, ceka se da stigne i da se zamijeni, sada iskljucena.Jel imao neko slicnih iskustava?Majstori sumnjaju na neku kutiju sa relejima pored ove lambda sonde koju treba promijeniti, a neki i na povezanost sa klima uredjajem zbog ukljucivanja ventilatora odmah po paljenju i dok je auto hladan.Srdacan pozdrav i puno uspjeha u daljem radu.

BMW 318 i. – NE MOŽE PROćI EKO-TEST

Lijep pozdrav,ovako radi se o bmw kockici 318i 90godište,problem je u tom što na tehničkom ne mogu proći eko test već drugi puta sam rušen,na autu su nove cijevi,novi protočni zadnji sportski lonac 2 izlaza,gospodin koji radi je rekao da je najvjerovatnije problem u loncu jel je sportski(protočni) pa da zato valjda ne može očitat eko test makar i on sam nije siguran,rekao mi je da stavim normalnog auspuha,šta se tiće auta on ne dimi niti troši ulje,sasvim normalno radi,jedino eko test nikako ne može proći,da li je onda moguće da bi taj protočni lonac mogao bit problem?! Hvala i pozdrav...

MERCEDES C220 AMG – PUKLA RADILICA

Posjedujem mercedes c220 AMG sa 170 KS iz 2008 godine kupljen u svibnju. Prešao je 80 000 km i servisiran je bo u ovlaštenom servisu, tri dana nakon servisa sam začula lupanje u motoru i stala sam te nazvala prijatelja u blizini da mi kaže što bi to moglo biti.. on mi je rekao da ništa ne diram i kad je došao nije mogao reći ništa već smo preko HAK službe odšlepali auto u ovlašteni servis.. nakon pregleda javili su mi kući da mi je PUKLA RADILICA ??? DA JE ŠTETA 100 000 KN ... na moje pitanje a garancija... rekli su samo 2 godine ... a da je radilica pukla radi zamora materijala.... molim Vas pa kako je to moguće... automobil sam platila 400 000 kn...