RENAULT CLIO SPORT
Poštovani gospodine Meić, nedavno sam kupio Clio sport 2007,god. s prijeðenih 32000 km. Auto je doslovno kao nov. Prošli vlasnik nije promijenio set zupčastog. Oslanjajući se na prijeðenu kilometražu i vizualni pregled remena set zupčastoga marke Gates i vodena pumpa su odmah promijenjeni. Koristeći alat za zaključavanje bregastih osovina, na stražnjoj strani ispod plastičnih čepova i alata kojim se zaključa koljenasto vratilo kroz blok motor vijci kojima su spojene pogonske remenice, tj. varijator faze za bregaste osovine nisu otpuštani i to je tvorničko stanje, a varijator je markerom označen da se pri montaži točno vrati u zub gdje je bio. Danas slučajno čitam na jednom engleskom forumu da nije moguće 100% ufazirati taj motor bez alata za zaključavanje pogonskih remenica, tj.varijatora bez obzira mijenja li se varijator ili ne. Gospodine Meić, kako je uopće moguće vodeći se činjenicom da pogonski zupčanik remena na radilici ima spoj s klinom i da su bregaste zaključane sa stražnje strane i da njihove pogonske remenice nisu otpuštane i da je varijator točno označen i da je radilica zaključana, kako je moguće pogriješiti i pogrešno podesiti mehaničku fazu osim pogriješiti na varijatoru i to za zub? Je li moguće da postoji nešto izmeðu da motor ne bi bio baš idealno ufaziran i što bi po Vašem mišljenju sad trebalo? Najljepša hvala na odogovoru.