VW PASSAT 2,0 TDI CR

Poštovani imam problem sa vozilom Passat variant 2009.g 2.0 tdi CR 81 KW. Vozilo ima 320 000 km, na 220 000 km izmjenjen je zamajac i set kvačila održavan u ovlaštenom servisu (bivši vlasnik u Beču) . Kada je toplije vrijeme tijekom ljeta kad se zagrije teže mi je ulazio u brzinu, kvačilo ne proklizava. Kada je potrebno ubaciti u rikverc zakrči, osim ako par puta brzo stisnem kvačilo i onda ubacim, kao i kod promjene brzina, ako stisnem dva tri puta brzo onda ulazi u brzinu lakše. Razni majstori su davali razne izjave, od zamajca, kvačila, no jedan je rekao da su nekakvi klipovi kvačila, molim Vaše mišljenje?

RENAULT LAGUNA 1,5 DCI

Poštovanje, Imam Lagunu 1.5 dci karavan 2011.godište.Motor vuče ne dimi ne gubi snagu ali imam možda problem. Mjenjao sam antifriz stavio novi G12,nasuo do maksimuma,vozio 300-tinjak kilometara,iz čiste radoznalosti pogledam na posudu vode,nivo tekućine u posudi na minimumu(auto je u garaži,nisam primjetio mokru fleku ispod auta)polako sam odvrtao posudu vode bila je dosta pod pritiskom,tekućina nije iscurila.Tada je nivo vode došao na onaj nivo kada sam i mjenjao antifriz.Tekućina nije masna ne pjeni nema mjehurića.Da li je u pitanju čep posude ili je nešto ipak ozbiljnije?

ROVER 214 Si 1,4 i.

Poštovani! Imam automobil Rover 214 si. Promijenio sam akumulator i auto više neće da upali. Majstor kaže da treba zaštitni kod. Na koji način doći do koda. U jednom servisu kažu da su to neka četiri broja na motoru. Mi ih ne možemo pronaći. Znate li kako doći do tog broja na motoru ili koda i može li se taj problem zaobići na neki način. Unaprijed zahvaljujem!

HYUNDAI ACCENT 1,4 i.

Postovanje,radi se o accentu 1.4 2007,na autu je promjenjen set kvacila i nakon toga se cuje tupi zvuk kod promjene brzina,narocito u nizim brzinama iz prve u drugu i druge u trecu,stavljen je valeov set kvacila ali nesto se dogada,citam po forumima i neki navode da bi trebalo odzracit kvacilo ali papucica se normalno ponasa,molim pomoc

DAEWOO MATIZ 1,2 i.

Postovani,svaka cast na Vasem trudu!Nadam se da cete i meni pomoci,svako makar razmisljanje je dobrodoslo jer vise ne znamo kud bi.Prije otprilike 3mjeseca na Matizu se pokvario alternator.Kvar je brzo otklonjen,alternator repariran i auto ponovno u upotrebi,medutim u voznji se pali lampica chek uz podrhtavanje auta i gubljenje snage koje traje 2-3 sekunde.lampica se tada gasi,auto nastavlja s radom,potpuno normalno bez smetnji.auto vozim dalje,stvar se ponavlja rijetko ali sa svakim ponavljanjem,sve vise strahujem jer u autu vozim malu djecu.Katkad ne cuka kilometrima (iz zg do samobora i nazad) a nekad po 10 puta u par kilometara. nazalost,neku pravilnost (tipa kad je kisa i sl.) nismo uspjeli utvrditi.auto vozimo majstoru,mijenjamo (uz drugih 5 elektricara, automehanicara i jedan ovlasteni servis) lamda sondu,kablove,svjecice,bobinu,filter ulja i goriva,pumpu goriva,razvodnu kapu paljenja,cistimo ventile..Krepa razvodnik paljenja u meduvremenu(zadnji elektricar smatra da je i to zbog alternatora),zamijeni to ali lampica se i dalje pali.Dijagnostickim pregledom elektricar koji je vecinu toga zamijenio otkloni sve greske no lampica se i dalje pali u pratnji gubljenja snage,cukanja i podrhtavanja auta i u tom trenu,kada su sve greske otklonjene, pocne gubiti vezu s kompjuterom.ustrajnim trazenjem covjek uspije pronaci da alternator gubi napon koji mu varira od 6 do 14.Tu pocinje "prepucavanje". Tvrdi da nesto s alternatorom ne valja i da covjek koji je popravljao alternator nesto nije dobro napravio,a naplatio je rad.Ponovno vracamo auto tom prvom elektricaru,medutim on odbija provjeriti stanje alternatora,tvrdi da u tome ne moze biti greska i trazi druge kvarove,tvrdi da je do bravice,pa nekakvog releja,medutim i uz te popravke lampica se i dalje pali. Na eventualne kvarove smo potrosili kao za drugi takav auto,svjesni smo da je star,registracija je sada u 2.mjesecu i pocinjem se pitati da li da ga uopce registriram.Prema Vasim iskustvima i svemu navedenom,je li moguce da je stvar u alternatoru? koje je Vase misljenje? Zeljno ocekujem Vas odgovor i molim Vas,oprostite zbog romana koji sam napisala... a bome cete se i nasmijati ako sam koji pojam krivo napisala ili se nestrucno izrazila... puno Hvala,pomozite!

FIAT PUNTO 1,2 i.

Poštovani! Na Fiat Puntu 1.2 53 kw,1997.godina,204000 km original/prvi vlasnik/ mi se prije nekoliko dana počelo dogaðati da mi se prilikom jutarnjeg paljenja iz auspuha izbaci velika količina bijelog dima,a i to par sekundi/20-ak/ nemirno radi,ne prima gas/trkenja kao na tri klipa/ i kad se ustabili sve bude onda ok.Onda normalno vozi.Znači samo prilikom jutarnjeg paljenja.Na autu je promjenjena brtva poklopca ventila,bobina,ulje i filtri prije 100 km.A prije 10000 km sva remenja,svjećice,kablovi,pročišćene dize.Do unazad par dana radio kao sat i sad počeo zezat.Rashladnu tekućinu ne troši,nema emulzije na čepu.Stim da napomenem da je akumuluator malo slabiji i kad upali,/kad se ovo sve od prije smiri/kad dodajem gas čuje se malo zujanja ispod haujbe/kako dajem gas tako i zujanje reagira,jači gas-jače zujanje,ali isto nekoliko sekundi./Onda bude sve ok.Očito kad se zagrije sve onda bude normalno kao da se ništa nije dogodilo. Molim pomoć.