AUDII A3 1,6 i.
Postovani, vozim Audi A3 1.6 benzin 75kw 2009 godiste. Automobil prima vibracije u leru dok je zagrijan, a dok je hladan radi besprijekorno. Gorivo tocim iskljucivo na poznatijim pumpama. Savjet nekakav? Hvala!
Postovani, vozim Audi A3 1.6 benzin 75kw 2009 godiste. Automobil prima vibracije u leru dok je zagrijan, a dok je hladan radi besprijekorno. Gorivo tocim iskljucivo na poznatijim pumpama. Savjet nekakav? Hvala!
Poštovani! Imam peugeot 206sw,2.0 HDI,2002.godina. Prije mjesec dana imala sam prometnu ,naime udarilo me drugo vozilo direktno u zadnji kraj.Auto mi je limar popravio meðutim kod nabave dijelova (polovnih)na zadnjem staklu su oštečene niti grijača i instalacija za zadnji brisač i to ne radi .Ali veči problem su mi kazaljke na kilometar satu i na satu za mjerenje okretaja ,te dvije kazaljke kao da su propale ,pomakle se unazad jer kad upalim auto one nisu na nuli nego stoje ispod na mjestu gdje nema brojčanika ,kod pokretanja auta one reagiraju ali primjer vozim otprilike u trečoj brzini oko 50-60 km ,na satu mi pokazuje 20 a okretaja 10.Molim vas da mi odgovorite dali je to posljedica udarca ili što bi moglo biti ,dali se spajanjem na dijagnostiku može otkriti i otkloniti kvar ,hvala vam unaprijed
Poštovani gospodine, molim Vas savjet u vezi Mazde 3, serija BLA, 1,6 diesel iz 2012.g. sa prijeðenih 70.000 km. Kupio sam je u 11.mj. 2017.g. i ubrzo primjetio da je ulazna cijev zraka u intercooler izvana masna od ulja a neka ne prevelika količina je i unutar cijevi. Pretpostavljam da je problem u turbini, iako mi se čini da je puno prerano. U razgovoru sa serviserom u Mazda Longin ovlaštenom servisu u Zadru saznao sam da je tako kod velike većine tih modela, jednostavno "sline" i to se ne treba dirati. Isto su mi rekli i u dva druga servisa. Nisam zadovoljan time, pogotovo jer kao posljedica toga zauljenja pojavljuje se čaða na izlazu ispušne cijevi. Vozilo ima PDF bez tekućine. Nivo ulja se nakon prijeðene cca 2500 km nešto snizio iako je teško reći precizno koliko - recimo oko 0,1 - 0,2 litre. Oprostite zbog opširnosti, ali bio bih Vam stvarno zahvalan da mi preporučite što raditi. Ako da - bi li Vi preuzeli demontažu/montažu turbine uz sve potrebne provjere i zamjenu svih potrošnih i sumnjivih dijelova (mislim na dovodno i odvodno crijevo ulja, sve brtve i što se naðe potrebnim zamijeniti, naravno ulje i filter) , a remont turbine obaviti kod Vašeg servisera (možda Purić, bar Vam je blizu). Što mislite o takvoj ili nekoj sličnoj kombinaciji? Naravno, na kraju ali ne nevažno - koliko bi vremenski taj posao, otprilike, trajao i uz kakvu cijenu? Naravno, očekujem približnu cijenu koja Vas ne obvezuje to je jasno. Vjerojatno sam nepotrebno opširan i Vi ste odmah znali odgovor, ali nastojao sam objasniti situaciju koja nije najjednostavnija. Od srca Vam zahvaljujem na svemu, u uvjerenju da ćete mi prema Vašoj nesumnjivoj stručnosti i savjesti preporučiti najbolje primite izraze poštovanja. Vladimir Paleka
Pozdrav Imam skodu octaviu 2,1.8 tsi,2008 godina,kad vozim po nasim super cestama na rupama cujem lupkanje i dignuo sam auto na dizalicu i skuzio da su mi na prednjoj stabilizator stangi otisle one dvije gumice na njenim nosacima,ono sto me zanima je da li se mogu promijeniti samo te dvije gumice ili bi morao mijenjati cijelu stangu jer mi nije isto popraviti to za 100 kn i 1100 kuna. Lp Tomislav
postovanje.imam ford escorta 1.8 td 1996 god.radi se o problemu centralnog zakljucavanja.Naime,kad odkljucavam ili zakljucavam kljucem vozacku ili suvozacku stranu,centralno ne radi,imam 2 kljuca i na oba isti slucaj,a kad umetnem kljuc u bravu i dam kontakt,centralno radi.U cem je stvar?
Poštovani, Imam Audi A6 2,5 tdi 2003 godište, karavan. Ne mogu upaliti auto, vergla ali neće upaliti. Kažu mi da je otišla Bosch pumpa. Šta da radim i gdje da nabavim povoljno ako je to. Lp Begić