MERCEDES C 200 CDI

Poštovani gospodine Meić, interesuje me, da li se DAP/FAP filter, kod mog Mercedesa, (C200 CDI, (W203), 90 kW, 2003 godište, 2,2 litra (2148 ccm)), može reparirati, pročisiti na neki način ili se mora kompletan zamjeniti u stanju zasićenosti ? Inače, koje su Vaše posebno bitne preporuke kod održavanja ovog vozila ? Za svaki odgovor sam vam zahvalan. Vašu web-stranicu pratim negdje od 2010. godine, dok sam imao legendarnog BMW 324 D i na ništa slično, ni bolje na internetu nisam naišao. Želim Vam zdravlje, sreću i uspjeh u 2018. godini. ŽIVJELI !

VW PASSAT 2,0 i.

Pasat 5 plus 2004 god. Benzin nakon ugradnje plina ne grij kabinu. Obisla i mehanicara i elektricara i majstora za plin niko nista. U medjuvremenu uradjen i mali i veliki servis.jedino nakon nekog ozracivanja grijao par dana kada su obrtaji preko 2000. Pomagajte kome dalje i sta moze biti. Pozdrav

AUDI 80 2,0 i.

Pozdrav kolege imam pitanje u vezi audija 80 b4 2.0 benzin plin 115 konja zeza me prvo paljenje teško pali puno vrti kad upali radi neravnomerno kad ga ugasim i odstoji 10 minuta opet teško pali,upitanju je ABK motor nije k glava

RENAULT LAGUNA 1,8 i. 16V

Poštovanigospodine Meić, imam Renault Lagunu 1.8 16v 2000g. Concorde opremu i imam sljedeči problem. Prilikom paljenja kratkog svijetla ili pozizije ugasi mi se rasvijeta na kontrolnoj tabli, pokazivać prijeðenih kilometara, rasvijeta automatske klime i namještena temperatura i brzina klime. Koji su moguči problemi? Unaprijed Hvala

VW GOLF 1,6 TDI CR

Pozdrav gos Meiću.Radi se o golfu 7 1.6 tdi imam problem sa Df filterom pali mi se lampica zaprljenosti i da li lose ulje i nedekvatno ulje ima ulogu u tome i koje ulje preporucujete za taj auto i na koliko km izmjena?

SUZUKI SWIFT 1,3 DDiS

Poštovani, Automobil: Suzuki Swift 1.3 DDiS, 2008. god. Imao sam prije 6 mjeseci problem da mi je prilikom prelaska 2200 okr./min puštao čudan zvuk, poput jakog fućkanja. Ako bi dao gas i otišao do cca 3000 okretaja ili više, čuo se zvuk kao blow off ventil(kao da izbije zrak negdje) i auto više nije mogao preko 2000 okretaja, a zavijanje se čulo cijelo vrijeme nakon toga bez obzira na okretaje. Kada bi ugasio auto i ponovno upalio, zavijanje se nije čulo opet do 2200 okretaja. Isto tako često je auto iz čista mira počelo jako dimiti i miris dima je bio poput gorenja ulja. Otišao sam kod mehaničara i zamjenio sam EGR ventil zato što nije funkcionirao. Auto je nakon toga i dalje tu i tamo dimio, te u tom trenutku trošio puno više goriva, ali se nije čulo zavijanje. Nakon mjesec dana opet se pojavilo zavijanje na oko 2200 okretaja. Lampice mi nikakve ne svijetle, a prije toga Boschista mi je rekao da je turbina u redu. Što bi moglo uzrokovati to zavijanje i gubljenje snage?