RENAULT LAGUNA II 1,9 DCI – ZAMJENA KUPLUNGA

Poštoani, Prije svega sve pohvale na ovom gestu da svoje slobodno vrijeme "trošite" na besplatne savjete i odgovore. Ja sam vlasnik Reno Lagune 2, 2002. god. 1,9 dci 88 kw. Uskoro ću morati mjenjati lamelu jer pomalo proklizava (prešla je 225000 km). Da li je obavezno da se mjnjaju zamajac i hidraulični ležaj sa cilindrom (druk) ili to isključivo zavisi od situacije kada se skine mjenjač pa vidi u kakvom su stanju. I još jedno pitanjce. Nedavno sam zamjenio bateriju i od tog momenta mi se zadnji parking senzori čudno ponašaku, neka pišti bez razloga, a nekad radi normalno. Treba li nešto resetovati ili je u pitanju neki kvar. Unaprijed se zahvaljujem na odvojenom vremenu i srdačan pozdrav iz Sarajeva.

OPEL CORSA 1,2 – ZADNJE KOčNICE SU SLABE

IMAM OPEL CORSU ~A~ 1.2 1984 GODISTE BENZINAC 40 KW 55 KS PREDNJE KOCNICE SUPER KOCE A ZADNJA RUCNA SUPER AL NOZNA KOCI RAVNOMJERNO NA OBA TOCKA SA MALOM SNAGOM KOCENJA NOVI CILINDRI SVE NOVO AL ZADNJE KOCNICE SLABE STA JE PROBLEM MOLIM VAS AKO MOZE POMOC I AKO MOZE DA MI ODGOVORITE NA MEJL MOLIM VAS

FORD MONDEO 2,0 TDDI – SLABIJI ODAZIV NA GAS

g.Meić, Imam problem sa Mondeom Mk3 2.0 TDDI,2001.g. sa prijeðenih 250tkm. Prije mjesec dana mi je u vožnji u jednom trenutku odziv na papučicu gasa zakasnio i primjetio sam da je to postalo normalno u tijeku vožnje. Auto kasni sa reakcijom i slabije ubrzava, ali postiže brzinu. Ne dimi uopće (prije ipak malo je), potrošnja ista oko 7 lit, pri pretjecanju i na uzbrdici zahtjeva ubacivanje u nižu brzinu kako bi se odradilo na siguran način, što je prije nije bilo potrebno. Sve cijevi od turbine, usis/tlak su uredu (nema propuštanja), ne javlja grešku na dijagnostici. Visokotlačna pumpa servisirana prije 30tkm u ovlaštenom servisu i zamjenjena niskotlačna pumpa malo poslije početnih problema. Gubitak snage se toliko ne osjeti pri nižim okretajima. Sada sumnjam na zaglavljena krilca turbine ili da možda ERG ne zatvori do kraja mada mislim da bi trebao izbaciti bar nešto dima. Takoðer sam kratko vozio sa isključenim MAF senzorom, jos manje snage, ali ne puno. Ako iz svega ovoga možete nešto preporučiti bio bih Vam vrlo zahvalan i izvinjavam se na opširnosti. Srdačan pozdrav, Saša

OPEL ASTRA 1,6 16V – NE RADI PUMPA

posjedujem opel ASTRU 1,6 16V sa ugraðenim plinom. Prilikom vožnje na benzin auto je stalo jer je relej pumpe goriva isključio je pumpu. U toplpm stanju auto ne pali izuzev premoštenja releja stopicu 30 i 87.i auto normalno radi. Na plin nisam prebacivao jer sam ostao bez goriva /plina. Relej je ispitan i funkcionira . Kad je auto hladan upali bez greške ali čim se temperatura počme podizati isključije relej pumpe goriva i auto se gasi i nemože se upaliti. molim Vas za savijet

VW PASSAT 1,9 TDI – NE ZNAM ŠTO S KLIMOM

Pitanje za Gospodina Meica Vozim passat-a B6 2008 godiste, 1.9 tdi 105 konja, imam problem sa klima uredjajem, Automobil poseduje dual zone klima uredjaj(denso) i kad pokusam da menjam temperaturu nista se ne dogadja, nebitno da li je ukljucena klima ili ventilator. Ako stavim na LO onda duva hladno, krenem da dizem temperaturu nista se ne dogadja dok ne stavim na HI onda automatski zatvori i duva vruce, i tako obrnuto. Hocu reci ne mogu da izaberem nijednu drugu temperaturu osim HI i LO. Na dijagnostici je bila greska neki ,,levi motoric klapne za temperaturu,, motoric je zamenjen, gresaka nema, sve ok, ali i dalje isti problem. Da li je tu potrebno neko programiranje ili podesavanje tog motorica ili tako nesto??? Majstor je pokusao sa nekom BOSCH-ovom dijagnostikom, i rekao je da je sad sve uredu?, ali mislim da to nije dobro, molim za Vas savet, Hvala lepo na odvojenom vremenu, Pozdrav...

BMW E46 318 i. – TROŠI ULJE

IMAM BMW E 46 318i, 2002 godina, od jednom mi je poceo trositi ulje na 300 km 1 litr, nije pregrijan, isto ulje sipam, 5w40 imam ovaj Prins plin ugradjen iz kog razloga sta bi moglo da bude da ne rastavljaju mi motor ako ima neka druga mogucnost vasa iz iskustva hvala unaprijed Ognjen