FIAT PUNTO 1,2 i. – MOMENTI PRITEZANJA

Poštovani gdin. Meić Molim za pomoć. Sam ureðujem motor od fiat punta 1.2 8v 2002g. Nigdje ne pronaðem kojom silom je potrebno stegnuti vijke na temeljnim i letećim ležajevima na radilici motora. čak i u servisnoj knjižici za servisere piše redosljed ali ne i moment tj.kut kojim se doteže

TOYOTA CELICA 1,8 i.

Poštovani, imam Toyotu Celicu 2001. god 105 kw. U momentu kada kočim, kada auto usporava, prije nego se zaustavi negdje oko lijevog prednjeg kotača čuje se škripa. Promijenio sam gornju i donju gumicu i ležaj amortizera, jer sam mislio da je tu problem, ali ništa se nije promijenilo. Molim vas za savjet.

FORD SIERRA 2,0 i.

Poštovani Imam Ford Sierru 2.0 dohc auto ima 630.000km osim kuplunga ulje svjećice kočnice ništa nije mijenjano. Auto radi dobro i ide preko 200kmh bez problema, samo me zanima dali treba mijenjati lanac na bregastima. Hvala

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V – LOŠE RADI I PALI SE KONTROLNA LAMPICA ?

Poštovani g Meić Prvi sam vlasnik sam Opel Astre G 1,6 16V,77kw motor Z16XEP, 2006 g. 170000 km,auto je uredno servisiran od prvog dana, prije dva mjeseca očišćena je i klapna gasa koja je bila uzrok lošeg rada motora i očitanja višestrukih grešaka na dijagnostičkom ureðaju. Sada auto radi ispravno ali otprilike prije mjesec dana do danas u nekoliko navrata pali se i nakon dan dva ugasi žuta lampica greška rada motora kod 0130 - očitao sam istovremenim pritiskom pedale gasa i kočnice. Pretpostavljam da se navedeni kod 0130 odnosi na jednu od lambda sondi,obadvije su zamijenjene prije dvije godine tj. na cca 145000 km, pa mislim da su ispravne. Molim Vas za savjet treba li nužna zamjena jedne ili obje lambda sonde te što bi trebalo prije toga pregledati, zamijeniti i eventualno očistiti da bi se uklonio ovaj kvar. Hvala unaprijed

AUDI A6 2,5 TDI – MOTOR LOŠE RADI I DIMI NA USISNOJ GRANI ?

Poštovani, imam audi A6 V6 2.5 2003g odlučio sam provjeriti grijače jer je bilo otežano paljenje. U servisu su rekli da 6 grijača neradi 4, odlučio sma promijeniti sve. Napomena auto je bio ispravan nikavih drugi simptoma. Ali zakoplicirala se. Auto nakon zamijene grijača neradi nimalo dobro, simptomi auto izbacuje velike količine bijelog dima, motor neradi dobro, dodaje si gas i previše se trese hoće motor iskočiti, auto nije puno vožen nakon izmjene grijača. 10 km Nisu mogli otkloniti problem, problem sa dijagnostikom i nagaðalo se...paljenje, pa dizne pa ovo itd. Rekli su mi da su imali problem sa skidanjem dva grijača ,ali da su sve zamijenili. Nisam ostavio auto odvezao sam ga u drugi servis,ustanovili su da je problem sa 4 cilindrom i da kompresije nema na tom cilindru.dalje će nastaviti rastavljati da pronaðu što je sve otišlo. Auto kad se upali frfće, bijeli dim izlazi na usis. Zanima me je li moguće da je oštećen klip a u još gorem slučaju cilindar ? ili će biti samo do su oštećeni ventili? Unaprijed hvala

FORD FIESTA 1,4 i.

Poštovanje molim vas mijenja li se na Ford fiesti mk6 filter benzina i ima li ga uopče a ako ga ima na koliko se mijenja. Hvala unaprijed na odgovoru