PEUGEOT 206
normalno sam ugasio, drug dan ujutro sam anlasovao i nije htjeo upaliti možete mi reči o čemu se radi? peugeot 206 godina 2003 hvala.
normalno sam ugasio, drug dan ujutro sam anlasovao i nije htjeo upaliti možete mi reči o čemu se radi? peugeot 206 godina 2003 hvala.
Pozdrav, imam Deawoo Lanos iz 97-e,duža verzija. Primjetio sam da mi je bunker mokar od vode a ne znam od kuda curi. Auto nije gnjil i ne mogu otkriti kuda ulazi a u zadnje vrijeme se podljeva pod zadnja sjedala i pod. Dali možete rješiti taj problem i koliko bi auto bio kod Vas jer mi treba svaki radni dan, osim vikenda kad ne radim i koliko bi došle Vaše usluge. Hvala L.p Milan
Postovani, vozim avensis-a, 2007, motor D 4D, 2.0, 93 KW, presao oko 250000 km. Moje pitanje je: pri ubrzanju vozila na auspuh se pojavi velika kolicina crnog dima. Pojava je pogotovo primjetna pri ubrzanju preko 2000 o/min (nakon ukljucenja turbine). Takodzer, primjetio sam povecanu potrosnju ulja (cca 1,5 l na 6500 km). Sta bi mogao biti poblem i da li su povezane ove dvije navedene pojave. Hvala unaprijed.
Pozdrav, Imam pitanje vezano uz Fiat Punto 1.2SX iz 2001.g. Naime,u kabini se osjeti intenzivan smrad goriva.To se dešava kada ga tek natankam "do čepa". Potrošnja je relativno normalna (oko 7.5l/100km,s obzirom da je gradska vožnja).Gas prima normalno. Jutros kada sam tek upalila auto na niskoj temperaturi,cijela kabina se ispunila smradom,a dolazi ispod "papučica". Primijetila sam još nekakvo "kuckanje" ispod haube,u predjelu motora. Miris je nestao tokom vožnje.Znam da je normalno da se miris osjeti nakon tankanja,ali ovo je jako intenzivno. Unaprijed hvala i srdačan pozdrav.
Postovani imam Mazdu 323 2003 godiste sa prevozenih 180.000km. redovno je servisiram, mjenjala sam remen, diskove na kocnicama, kablove i sada sam mjenjala brtve na glavi motora ( motor se nije hladio i voda je prskala). Inace mehanicki auto radi kao sat, nista ne lupa ne dimi ne skace. dala sam ga na popravak i mehanicar je kaze skinuo glavu motora i promjenio brtve. od kada mi je auto vratio, pri paljenju se proizvede bijeli dim koji nestane nakon par minuta - dim zamagli ulicu. 5 dana nakon servisa prevozila sam 1000km te je auto ostao bez ulja na 500km. ispostavilo se da moram doljevati ulje svakik 300km. takvo stanje nije bilo prije servisa. Mehanicar je prvo rekao da je auto star, onda da su otisli klipovi pa na kraju kaze da je nesto previse zabrtvio. Moj je problem sto mu sada ne vjerujem a svaki drugi mehanicar pravi dramu i kao mora sve napravit od pocetka. servisiranje sam puno platila i ne mislim ponovo placat necije greske. No ono sto mene zanima jest da li je moguce da auto predas ispravan a vrati se neispravan i da je razlog tome jer je star? Ne bi li istroseni klipovi davali naznake i prije da imaju neki problem(citam da ljudi koji imaju mazdi skoro ne trebaju nista mjenjati do 600.000km)0; Auto je proizveden u Japanu. Kako mogu znati da mehanicar izmislja ne bi li si ponovo naplatio skidanje glave a da je to od pocetka njegov propust? Sto pouzrukuje tako ogroman gubitak ulja i to od jednom, bez naznaka kvara i zasto pri paljenju auto dimi? Hvala vam na odgovoru
Imam bmw e46 320d 100kw Moj problem je kada auto upali i radi na leru dok je hladan dimi mnogo beli dim vodu ne trosi ulje ne trosi ali pusi mnogo U zadnje vreme pusi kad krebem pa pun gas izbaci tonu tog belog dima posle u voznji normalno nema dima Auto normalno radi nornalno vuce sve je ok samo me zabrinjava taj beli dim isao sam kod majstora niko nezna sta je pa eto dali bi vi znali reci sta li moze biti zbog cega