HYUNDAI i30

Poštovani gospodine Meić,javljam se u vezi problema sa centralnim zaključavanjem,naime radi se o Hyundaiju i30,2013g,prije par dana sam primjetio da mi auto,nakon sto ga zaključam,sa kljucem,zaključa sva vrata,sve radi ok,ali nakon par sati,ili preko noći,nadjem vrata otključana,s tim da kad ih otvorim ,pali se alarm.Primjeto sam da mi se tokom vožnje par puta otključao i zakljućao.Na krači vremenski period od pola sata,sat je sve ok,vrata su normalno zaključaju i ostanu zakljućana,Prije dva tjedna sam stavio novi akumulator,dali možda ima neke veze. Unapred se zahvaljujem na vašem odgovoru. LP.

OPEL CORSA 1,4 i. – MOTOR SE PREGRIJAO ?

poštovani imam jedno pitanje. Auto je opel corsa 1.4 iz 2011 godine, benzinac 100 Ks. Nedavno mi je auto prohuhalo, ili barem mislim da je, jer se nije upalila nikakva lampica. primjetio sam dim ispod haube, stao, otvorio haubu i vidio da iz "iberlaufa" na posudi izbacuje izbacuje antifriz van i da voda u posudi kuha, tj. pojavljuju se mjehurići vode. izbacio je barem pola litre vode dok sam stajao, tj napravila se lokvica ispod auta. auto sam odšlepao kod meštra, koji je promijenio termostat i vodenu pumpu. auto i dalje diže temperaturu previše, to meštar očitava na nekom svom ureðaju za dijagnostiku. meštar kaže da treba skidati glavu, mijenjati dihtung, napraviti strojnu obradu glave i da je to to. auto inače ima jako malo kilometara, 60 000 a inače je od punice. takve sam valjda sreće, posudim jednom njen auto jer je moj bio na popravku i odmah problem. ja čak vjerujem da se njoj se to isto dogaðalo, samo što se ona ne razumije u auta pa nije obraćala pažnju, pogotovo što je zadnji put kad je bila na redovnom servisu njen meštar dolio antifriz jer ga je tada falilo u posudi. Molim Vas za mišljenje, dali će brušenje glave i zamjena dihtunga riješiti stvar? mlim vas Vas odgovor najviše da umirim punicu jer me živog pojede zbog ovog. hvala. Milan Matić

MAZDA 323 DITD

Poštovani, vlasnik sam Mazde 323 2.0 DITD (66kw), 200 000km. Trenutno ima 200 000km, a vozim ju od kada je imala 85 000km. U tom periodu dva puta su podešavani ventili, meðutim primjetio sam da je mašina jako glasna. Iako je DITD već tvornički poprilično glasna mašina, moja je još malo više te ima "klackavi" prizvuk. Zanima me da li je došlo vrijeme da se uz podešavanje ventila zamjene i podloške kojih ima 16. Navodno da su od plastike što bi znaćilo da su se vjerojatno u 200 000km potrošile. Jel postoji neki interval njihove zamjene i što bi bila vaša preporuka? Unaprijed zahvaljujem.

AUDI A3 2,0 TDI CR – PROBLEM SA ŠALTANJEM BRZINA ?

Postovanje g meic imam problem audi a3 2.0tdi 2010 g sa rucnom getribom 6 brzina problem sa saltanjem u 1,2,3,i rikverc kvacilo jako nisko lovi i pedala kvacila nece da se vrati u prvobitni polozaj nego ostane jako nisko hvala i svaka dobra u 2018 g

OPEL MERIVA 1,4 i.

Poštovani,ima Merivu B 2011 godište,i od jučer mi se počela paliti žuta lampica što pokazuje znak za ispušne plinoveali auto najnormalnije radi,što mi je raditi,hvala i pozdrav!!!

AUDI 1,8 i.

Prije svega lijep pozdrav i jako lijepo od Vas kad dijelite svoje znanje besplatno. činite dobro djelo i samo nastavite tako. Eh,sad moj problem. Imam Audi sa benz. motorom 1,8, 66kw.Na čepu motora, na šipki za mjerenje količine ulja i na crijevu oduška, pojavljuje se sivkasto-bijela masa. Razgovarao sam sa nekim "nazovi"majstorima i ni jedan mi nije rekao isto. Od toga da nije ništa strašno pa do toga da trebam "raditi motor.Napominjem da najviše pravim kratke relacije, vozim na plin i ne troši ulje ni vodu.Hvala puno.