OPEL OMEGA B 2,0 i.

Pozdrav, pitanje omega b 1995 2.0i 85kw, nakon zamjene seta kvačila, počela mi trest pedala gasa na 2400 obrtaja, ni prije ni poslije, samo na 2400 nebitno u leru ili u vožnji trese, da bi mi nakon par mjeseci pri vožnji u rikverc kad stisnem kvačilo čuje udarac, taj neki lim o lim zvuk

RENAULT MEGANE 1,5 DCI – LOŠIJI RAD MOTORA ?

Pozdrav g. Mejić, imam pitanje vezano uz Megane 3 iz 2013.g., 1.5 dci, 110ks. Ove zime sam ujutro imao problema sa lošijim radom motora. Problem sam imao svega 4-5 puta kada su bila najhladnija jutra (temperature niže od -7, -8 stupnjeva). Znači, kada bi upalio auto, prvih minutu-dvije nema nikakvih problema (dok motor sam radi na povišenim okretajima), a onda kad motor automatski spusti povišene okretaje, motor kao da će se ugasiti te sam istome sam dodavao okretaje na cca. 1.200 - 1.400 kako se motor nebi ugasio i kako bi radio manje nepravilno. S druge strane, problem vrlo brzo nestane - već nakon minutu-dvije, kada se motor još malo ugrije. Negdje sam pročitao da bi uzrok mogao biti zrak u gorivu - molio bih vas da mi potvrdite da li sam na dobrom tragu i da mi kažete kako eliminirati zrak iz goriva? Napominjem da je prije zime stavljen novi filter goriva - da li postoji mogućnost da neko od crijeva na filteru goriva nije dobro sjelo / kliknulo? Ili bi problem mogao biti u samom filteru - filter je marke Mann - da li da ga ponovo mijenjam? Unaprijed hvala na pomoći! Lp, Davor

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.

Poštovani, najljepše Vas molim savjet jer više ne znam što da radim. Imam Hyundai Accenta 1.3 benzinca iz 12/1999.g. Imam veliki problem sa kupnjom rezervnih dijelova jer po godini proizvodnje često prodavači misle kako je to prva linija, ali je druga linija modela. I sad imam problem jer i po broju šasije često servisima baca da je prva linija i nekad dijelovi ne pašu. Molim savjet kako sigurno kupiti dijelove, tj. spadaju li ti moji dijelovi za jedinicu ili dvojku? Hvala Vam najljepša. Lp, Andrea

VW PASSAT 2,0 TDI PD

Poštovani gospodine Meić imam jedno vrlo delikatno pitanje? Naime radi se o mom autu passat b6 2.0 TDI 103kw BKP PD 2005. Auto mi je već 12 dana na servisu i kvar nije pronaðen. Greške koje mi je izbacio na Vag-com dijagnostici su sljedeće 17925,16610,18012,16486,18000,17026 kada sam greške obrisao sve ih obriše osim prve 17925 odlućio sam ga odvest na servis i od tada kopaju po vozilu bez rezultata. Dizne su u redu ispitane releji ispitani i senzori sad sumnjaju na oštećenje kablova pa raskapaju dalje instalacije. No meni se cini da pojma nemaju šta traže i da će na kraju bit cjena basnoslovna a kvar ne otklonjen. Molim vas ako je moguće bilo kakav savjet što da uradim

RENAULT SCENIC 1,9 DCI

Poštovanje Imam jedan poveći problem pa bi vas molio da mi pomognete ukoliko ste imali sličan kvar, naime radi se o renault scenicu 2001 god,1.9 dci sa bosch sustavom ubrizgavanja i cp1 pumpom,auto je počeo trokirat i gasiti se kada postigne radnu temp.odvezen je kod majstora koji je rekao da je turbina loša,kupljena je reparirana(1800 kn)namontirana da bi stvar bila ista,spojen na dijagnostiku koja pokazuje grešku DF197,preveliki pad tlaka goriva,nakon toga je stavljen novi senzor pritiska goriva(550kn)da bi opet bilo isto.skinuta je pvp i odnešena kod majstora koji ju je prebrtvio (600kn)i rekao da je pumpa ispravna te je namontirana i ono opet isto,e sad više ne znam šta da radim,dali je moguće da su u pitanju injektori,nisam naponenuo da kada se po pumpi posipa hladna voda da auto radi odlično dok se opet ne ugrije,ako imate ikakvu ideju šta bi moglo biti molim vas pomozite. unaprijed zahvaljujem

VW TOURAN 2,0 TDI PD

poštovani.posjedujem vw touran 2005 godina 2 0 tdi bkd motor.zanima me dali mu je uljna pumpa na lanac ili ne .unaprijed hvala.