KOMENTARI – O REDIZAJNIRANOJ STRANICI

Poštovani Upravo sada sam primio vašu molbu da ocjenim vašu stranicu, nisam bio prije u mogučnosti. Dakle, stranica vam je odlična, dapače, super. Što da vam kažem, kad doðem na posao svako jutro, prvo što otvorim je jutarnji list i vaša web stranica. Nisam mehaničar po struci, ali volim prčkat po autima, i dobar dio sam naučio čitajući vaše odgovore i kolumne na autoportalu. Primite srdačan pozdrav i sretan vam nadolazeći uskrs. Poštovanje

VW PASSAT VR6 – ISPITIVANJE VENTILA

POSTO SAM OBAVLJAO NEKE RADOVE NA PASSATU vr6 93g 2.8 12v tocnije radio sam polu generalku.ZANIMA ME KAKO SE PRAVILNO VRSI PROBA ZAPTIVENOSTI VENTILA ,POSTO SAM JA OBRADJIVAO KOMPLET GLAVU I NA KRAJU TOKARSKOG ZAHVATA SLIJEDI KAO STO ZNATE FINA OBRADA VENTILA(SLAJFANJE) MEDJUTIM NAKON OSLAJFANIH VENTILA SAM VRSIO PROBU (SA GORIVOM)I VENTILI SU MI IDEALNO DRZALI I DUGO GORIVO NA SEBI. MEDJUTIM KAD SAM SKLOPIO MOTOR I PROVOZAO GA USTANOVIO SAM DA MI VENTILI NE DRZE BAS NAJ BOLJE ,PA ME SAD ZANIMA DALI SAM POGRIJESIO STO NISAM KORISTIO ONU BOJU KOJA SE KAO STO ZNATE KORISTI ZA TOCNIJU KONTROLU ,DALI POSTOJI NEKI BOLJI NACIN DA SE TA SAMA KONTROLA BOLJE URADI.NADAM SE DA NECE DOC DO NIKAKVIH TEHNICKIH PROBLEMA NAJ LJEPSA VAM HVALA.

VW JETTA 1,6 S – PROBLEM SA KVAčILOM

Postovani gospodine Meicu, imam problem sa kvacilom, VW Jetta 1.6,55kw, 1985 god. Prije 2 mjeseca stavljena je nova lamela i korpa. Stara lamela je bila skroz poderana i kvacilo je hvatalo visoko. Nakon ugradnje nove lamele kvacilo TRESE pri polazenju, a cim se pusti prestaje tresti. Brzine se normalno saltaju u voznji. Mozete li mi objasniti u cemu je problem i da li ovo moze stetu stvoriti mjenjacu??? Puno pozdrava i unaprijed hvala!

RENAULT 5 1,4 i. – GUŠI SE I STANE

Poštovanje, g. Meić... dakle radi se o Renaultu 5, C3J 1.4 motor s elektr. ubrizgavanjem. Upravo u komadu odraðena tura od 600km (400km autoputa) bez najmanjeg problema, s dvoje ljudi i prtljagom potrošnja bila 5.9 l/100km, uglavnom odradio turu izvrsno; parkiram pred ulazom, ugasim auto dok se prtljaga nosila u stan, i nakon nekih 5 minuta upalim opet auto, predjem 10 metara i počne se gušit, kao da nema goriva i stane; pokušao 15 puta bar palit, uz višestruko davanje kontakta, pumpanje gasa, puštanje zraka u rezervoar, ali bez uspjeha; tijekom duljeg verglanja čuo bi se tu i tamo glasan, reski prasak sa stražnje strane (nije ispuh), a nakon što pustim ključ motor samo na sekundu povuče gorivo, ali nedovoljno i odmah se ugasi; već se pomirih da je pumpa otišla... učinio pauzu od jedno 20 minuta, okrenuo ključ i uredno se upalio i bez ikakvih problema odradio ðir od 5-6km... 2-3 dana neću bit u prilici vodit ga kod majstora, imate vi možda ideju o čemu bi se moglo radit? je li može pumpa zaštekati, pa proradit? hvala unaprijed

OPćI SAVJETI – PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE

Poštovani gosp., Iznimno cijenim Vaš rad i Vaše članke na autoportal.hr. Naime, student sam zadnje godine diplomskog studija na Prometnom fakultetu i sad je došlo vrijeme za moj prvi automobil. Planiram kupiti kompakt ili gradski auto do 4500 eura. Moji favoriti su Honda Civic, Mazda 323, Toyota Yaris, Golf IV, Renault Clio i Ford Focus. Zanima me Vaše mišljenje i što biste vi odabrali za te novce? Unaprijed hvala i lijep pozdrav!

LADA NIVA – PROBLEM SA KOčNICAMA

Poštovani gospodine Meić, Na "Ladi-Nivi", na tehničkom pregledu, ustanovljeno je da lijeva zadnja, (radna), kočnica 41% slabije koči u odnosu na desnu. Razlika na pomoćnoj kočnici je bila 44%. Promijenio sam "pakne" i na lijevoj i na desnoj kočnici i kočni cilindar, (jer je "procurio"), na lijevoj. Pri ponovnom testu kočnica ustanovljeno je da radna lijeva kočnica skoro upola slabije koči u odnosu na desnu, koja koči dobro. Pomoćna kočnica, (ručna), sada pokazuje ujednačenu, (i dobru!), snagu kočenja i lijevo i desno. Molim Vas za Vaše mišljenje o moguće/i/m uzro/cima/ku ovakve slabije snage kočenja lijeve radne kočnice. Najljepše Vam zahvaljujem na Vašem savjetu. S poštovanjem, Zvonimir Kovač