OPEL ASTRA – NE RADI RECIRKULACIJA

Kod pritiska na tipku za ukljucenje recirkulacije ne pali se lampica niti se klapna pomice. Ostale tipke odraduju normalno tj. grijac zadnje šajbe radi kao i klima a radi i ventilator. Osiguraci su OK. Kako si pomoci.

BMW 318 – LUPANJE U MOTORU

Uz dužno poštovanje,molim Vas za savjet-sugestiju.Naime,posjedujem BMW 318i iz 92. sa zupcastim remenom i prijedenih 255tkm.Da bih obrazložio svoje dolje postavljena pitanja,moram ukratko probati objasniti bit problema.Od samog pocetka motor je bio naucen na ulja full sintetika,od Castrola RS 10W60 do kasnije nešto jeftinijeg Midlanda 5W40.Prije par godina(nisam siguran dvije ili tri),iz "nekih" razloga a i samih godina mog ljubimca,prešao sam na ulja 10W40.I u tom razdoblju pocela su se javljati "lupanja" u motoru(koja su ukazivala na problem u dijelu gdje se nalaze bregasta i hidro podizaci),s vremenom sve cešca,da bi to ovo proljece preraslo u stalno lupanje(bez obzira dal je motor hladan ili topao i na bilo kojim okretajima motora).Uz neciju sugestiju pošao sam od "najjeftinijih"zahvata kao što su kojekakvi aditivi za ovo pa za ono,i na kraju stavljanje gušceg ulja Midland 20W50.Medutim,sve je to bilo uzalud.U 6.mjesecu sam odlucio promijeniti hidro podizace,i prilikom promjene istih uvidjelo se da i bregasta ima 2 ili 3 "vrha" nazubljena.Ali tada iz viših razloga nisam bio u mogucnosti za promjenom bregaste,pa je sve ostalo samo na promjeni podizaca.Ulje nakon promjene podizaca,nisam mijenjao.
Lupanje se nakon toga drasticno smanjilo,a i ono malo što se culo,razlog je bregasta(po rijecima majstora).Sve je to bilo ok kroz ljeto,medutim dolaskom ovih hladnijih dana,što je dan hladniji,lupanje je jace,odnosno zvucni dojam samog motora kompletno je prilicno loš,pogotovo nezagrijanog.
Pitanje:
a) dal je to bregasta+klackalice vec tolko loša ili je samo do ovog gušceg ulja koje je u motoru i treba ga zamijeniti fluidnijim?
b) da li mogu ponovo staviti sintetiku,recimo 5W40,i šta dobivam s time?
c) da li je i samo paljenje motora ovisno o viskozitetu ulja u motoru(prilicno teško okrene u ovim ne još tako hladnijim danima)?

BMW 318 – LUPANJE U MOTORU

PITANJE: Uz dužno poštovanje,molim Vas za savjet-sugestiju.Naime,posjedujem BMW 318i iz 92. sa zupčastim remenom i prijeđenih 255tkm.Da bih obrazložio svoje dolje postavljena pitanja,moram ukratko probati objasniti bit problema.Od samog početka motor je bio naučen na ulja full sintetika,od Castrola RS 10W60 do kasnije nešto jeftinijeg Midlanda 5W40.Prije par godina(nisam siguran dvije ili tri),iz "nekih" razloga a i samih godina mog ljubimca,prešao sam na ulja 10W40.I u tom razdoblju počela su se javljati "lupanja" u motoru(koja su ukazivala na problem u dijelu gdje se nalaze bregasta i hidro podizači),s vremenom sve češća,da bi to ovo proljeće preraslo u stalno lupanje(bez obzira dal je motor hladan ili topao i na bilo kojim okretajima motora).Uz nečiju sugestiju pošao sam od "najjeftinijih"zahvata kao što su kojekakvi aditivi za ovo pa za ono,i na kraju stavljanje gušćeg ulja Midland 20W50.Međutim,sve je to bilo uzalud.U 6.mjesecu sam odlučio promijeniti hidro podizače,i prilikom promjene istih uvidjelo se da i bregasta ima 2 ili 3 "vrha" nazubljena.Ali tada iz viših razloga nisam bio u mogućnosti za promjenom bregaste,pa je sve ostalo samo na promjeni podizača.Ulje nakon promjene podizača,nisam mijenjao. Lupanje se nakon toga drastično smanjilo,a i ono malo što se čulo,razlog je bregasta(po riječima majstora).Sve je to bilo ok kroz ljeto,međutim dolaskom ovih hladnijih dana,što je dan hladniji,lupanje je jače,odnosno zvučni dojam samog motora kompletno je prilično loš,pogotovo nezagrijanog. Pitanje: a) dal je to bregasta+klackalice već tolko loša ili je samo do ovog gušćeg ulja koje je u motoru i treba ga zamijeniti fluidnijim? b) da li mogu ponovo staviti sintetiku,recimo 5W40,i šta dobivam s time? c) da li je i samo paljenje motora ovisno o viskozitetu ulja u motoru(prilično teško okrene u ovim ne još tako hladnijim danima)?

OPEL ASTRA – OSTAJE BEZ GASA

Imam Opel Astru H karavan 2004. god. i cesto se desi da kad dam kontakt,servisna lampica pocne da trperi, a auto ne reaguje na kljuc, kao da nema akumulator. Izvadim kljuc iz bravice i vratim ponovo, i sve proradi.To se ponavlja dosta cesto. Sljedeci problem je od skora i desava se da kad upalim auto i krenem, papucica gasa prestane da radi, jednostavno ostanem bez gasa, samo se pojaca ler gas na 2000 obrtaja, a papucica ne funkcionise. Ostavim auto na sat vremena, probam ponovo i sve radi bez problema. To se desavalo mjesecno jedanput, pa se nije ponavljalo tri mjeseca, a sad je pocelo sve cesce, s tim sto je sad dovoljno da odstoji 10-15 min. i ponovo sve proradi.

RENAULT 19 – CUKA NA NISKIM OBRTAJIMA

Posjedujem reno 19 god 93. Motor 1.4 benzinac. Prije 2 mjeseca sam mjenjao dihtung na usisnnoj grani i ispušnoj. Od tada imam problem. Auto cuka na niskim obrtajima. Majstor mi je rakao da je do goriva. Da promjenim gorivo. promjenio gorivo i filter goriva al ista stvar i dalje. U leru radi normalno. U vožnji cim malo stisnem gas kao da je veliki broj obrtaja i motor buci. molio bi za vaše mišljenje.

VW PASSAT 1,9 TDI – TREBA GA TEMELJITO PREGLEDATI !

Iskreno receno slucajno naletih na Vasu stranicu i jako mi
se dopalo ovo sto vidjeh...
Zivim u BiH. Imam Passata V '98 gp, 1,9 TDI 66 KW, kupio sam
ga prije 3 godine u nadi da cu imati ekonomicno, pouzdano, sigurno vozilo...sve ono naj naj. Vozilo na satu ima 200 000 KM u koje vise ne vjerujem a sam prelazim godisnje do 35 000 km.
Medjutim, problemi su se vrlo brzo poceli javljati, nakon
par mjeseci je u po preticanja stradala bosh pumpa (ne znam strucni izraz, ovdje to svi tako zovu) pa sam tu ostao bez lijepe sume novca, nedugo zatim je kompletno prolupao naprijed, zatim su se poceli javljati sitni kvarovi, regler,podizaci ventila (lupali kao ludi) i td.
Da Vas ne tusim sa mojim problemima... meni treba jedan
savjet. Auto ima problem vec skoro godinu dana sa vucom, vidio sam
na vasem sajtu da mnogi imaju taj problem, air flow sensor mijenjao, hrpu nekih «senzora» - bar sam ih platio, dizne, kojekakve filtere... medjutim i dalje je problem isti a ja samo dajem i dajem novac... u medjuvremenu sam izgubio potpuno volju za odrzavanjem vozila, tako da mi se cuje servo pumpa prilikom motanja, klima ne hladi – osim kad vozim, kad ukljucim motor i dalje radi normalno nema ocekivanok pada obrtaja, a netom prije se culo nekakvo lupanje kad ukljucim klimu, takodjer sav trap koji sam radio je OPET prolupao –vjerovatno zbog dupljaka... Ja sam jako isfrustriran i nezadovoljan vozilom, kad sam ga
kupovao mislio sam da sam rijesio probleme i bio spreman odrzavati ga ma koliko kostalo, ali je problem sto su me iznevjerili i nazovi majstori pa cak i servisi, mnogo novca potrosenog a nista nije rijeseno...
Meni treba savjet... da li dati vozilo ispod svake cijene i «rijesiti» ga se ili se mozda isplati ulagati? Da li je po Vasem cijenjenom misljenju moguce rijesiti problem i dovesti vozilo u normalno stanje? Koliko bi
kostalo kod Vas popravka svega do sad navedenog (u eurima) meni odista ne bi bio problem doci kod Vas, sam Vas pristup i stranica i davanje odgovora od kojih nemate materijalnu korist, kao sto neko rece ulijeva povjerenje.