RENAULT LAGUNA – PRANJE MOTORA

RADI SE O RENAULT LAGUNA 2 2005 GODISTE,1,9 dci.PRIJE IZVJESNOG VREMENA PRIMJETIO SAM DA MI JE VLAZAN POKLOPAC DIZNI.OTISAO SAM U OVLASTENI SERVIS,MAJSTOR JE KONSTATOVAO DA TREBA PROMJENITI PODLOSKU DIZNE.KADA JE PROMJENIO,REKAO JE DA UPALIM MOTOR,SVE JE BILO OK ZNACI NIJE VISE PUSTAO NAFTU.NAKON TOGA JE TO MJESTO POPRSKAO KISELINOM I SACEKAO 10min,A ONDA SAPRAO TO MJESTO POD VELIKIM PRITISKOM VODE.REKAO JE DA UPALIM PONOVO,STO NISAM USPIO.PROPUHAO JE KONTAKTE ZRAKOM,OPET NE MOZE DA UPALI.PRIKOPCA GA NA COMPJUTER I ON POKAZE DA JE OTISAO SENZOR PRITISKA(KAZE KOSTA 250 EURA)cini mi se da se nalazi tu ispod poklpca dizni.STAVIO JE DRUGI ALI POLOVAN I NIJE ISTI BROJ KOJI JE BIO MOJ SENZOR.POSLIJE TOGA UPALIM AUTO I KAZE DA JE SVE U REDU.ALI OD TADA NA HLADAN MOTOR CUJEM KAKO AUTO TEZE RADI I TRESE SE I TO TRAJE 10 SEKUNDI I ONDA SE NE JAVLJA VISE.SADA SE POCELO JAVLJATI I NA ZAGRIJAN MOTOR PRILIKOM PALJENJA CC10 SEKUNDI TRAJE I PRESTANE.TAKODE NA BORD COMP. MI POKAZUJE DA PROSJECNO TROSI 12,5 LIT.ISAO SAM PAR PUTA I REKLI SU MI DA TO NIJE OD SENZORA,DA NAPUNIM PUN REZERVOAR PREDEM 200KM I VIDIM KOLIKO TROSI.URADI O SAM TAKO I AUTO JE TROSIO PO GRADU CCA 8,5LIT.PRIJE NJIHOVE INTERVENCIJE BORD COM. JE POKAZIVAO PO GRADU CCA8 LIT, ASADA 12,5.MOZE LI BITI SENZOR? ZELIO BIH VASE CJENJENO MISLJENJE,JER ME SADA VISE BRINE BORD COMP,JER SERVIS U SARAJEVU NE ZNA ILI NECE.

FIAT PUNTO – PROBLEMI SA KLIMOM

Vozim punta 1,2 8v,2002.god.Auto je u dobrom stanju,motor,limarija je ok.Kada upalim klimu,pocinje da radi i onda se ugasi,prije toga prilikom palenja se cuo nekakv zvuk kao trenje,ali samo kada je hladno na toplom nista.Zvuk nestaje sa daljim radom motora,kada se zagrije.Skidao sam pk remen misleci da je lezaj remenice,medjutim sloobodno se okrece,ne struze nigdje.Prije ovoga klima je radila normalno bez problema.Sada kada upalim motor necuje se nista,hladi ali klima radi malo i iskljuci se,lampica u kabini pokazuje da je ukljucena.Da li je mozda pokvarena spojnica koja ukljucuje kompresor,izlizala se ili sl,i da li se to moze poraviti tj.staviti druga ako je to uzrok.Unaprijed vam hvala,sajt vam je odlican,primjetio sam da ste pomogli mnogim ljudima,zelim vam puno srece u radu.

VW GOLF IV – NAKON ZAMJENE REMENJA CUDAN ZVUK ?

Nakon uradenog glavnog servisa na motoru (izmjena svih remenja i španera, vodene pumpe) pojavio se zvuk u glavnom remenu.
Pored normalnog zvuka rada motora u podrucju remena cuje se zvuk: glo,glo,glo...
Pošto je servis pod garanciom, vratio sam vozilo ponovno u servis gdje su stvarno primjetili taj zvuk.
Ponovno su 2x mjenjali citav set za zupcajti ali je ostao isti neugodan zvuk. U servisu im nije jasno od kud se stvorio cudan zvuk i još nije nadeno rješenje.
Pa Vas molim da mi odgovorite do cega bi moglo biti da se stvorio taj neugodan zvuk u glavnom remenu?

FORD SCORPIO – ISTROŠENOST DOSJEDA NA KLACKALICI

Molio bih vaše strucno mišljenje. Automobil ford scorpio 1993 god. VM motor 2,5 td 85 kw 340000 tisuca km. Ponekad se desi da klacakalica
( polugica koja podiže ventil ) iskoci iz ležišta te nakon vracanja iste u ležište motor normalno radi. Molim vaše mišljenje, da li su su u pitanju hidro podizaci ili treba uredivati glave motora, odnosno ventile i sve što je vezano za njih. Ulje u motoru je 10/40 i mjenja se na 8000 km.

OPCI SAVJETI – POTROŠNJA GORIVA

zanima me koji dijelovi motora najviše utjecu na potrošnju tj pri kupnji polovnog vozila , servisiranje kojih dijelova se najbolje može utjecati na potrošnju mislim na sniženje potrošnje, jesu li to ventili , pumpe za ubrizgavanje goriva...