OPEL CORSA 1,7 CDTI

Poštovani. Radi se o slijedecem problemu. Automobili Corsa D 1.7cdti. Problem se javlja kad je hladno vani, pali normalno, nirmalno radi u leru (800-900 okretaja), meðutim kad krenem u vožnju nakon nekog vremena automobil sam diže okretaje motora na 2000 cak i do 3000 i to kad stiskam kvačilo kad mjenjam brzine, i kad stanem i izbacim iz brzine u leru. Kad ga ugasim i odmah upalim radi opet normalno u leru sve dok opet ne krenem i onda opet šou sa okretajima. To sam primijetio kad je vani temperatura niska, dok recimo nekad kad idem negdje poslijepodne i vani je toplo, 20-tak stupnjeva auto radi ko zmaj. Inače kad vozim s onom greskom auto uredno vuče i ide baš ok. Bio na dijagnostici i nista nije pokazalo kao grešku. Može pomoć,savjet od kud krenuti. Hvala.

MAZDA CX-7 2,3 D – NEISPRAVAN MJENJAč

Poštovani, vlasnik sam Mazde CX7, 2.3 turbo disi sa 191 kw. Vozilo je prešlo 100 000 km i proizvedeno je 2010. godine. Od prvog dana vozilo je servisirano u jednom od ovlaštenih Mazdinih servisa u Zagrebu, tako da je sve raðeno i provjeravano po intervalima održavanja vozila 15000 km ili 1 godišnje. Problem je nastao na autocesti Zagreb-Rijeka kada je vozilo ispalo iz 6.brzine i više se u njoj nije moglo voziti. Sve ostale brzine rade normalno, jedino se čuje zvuk grebanja unutar mjenjača što je i posljedica kvara zupčanika. Došao sam u ovlašteni servis Mazde gdje su vozilo pregledali i utvrdili kvar zupčanika na mjenjaču,provjerili ulje u mjenjaču i ponudili sljedeće: - novi mjenjač 49560 kuna - otvaranje mjenjača i detekcija kvara u smislu izmjene zupčanika 6.brzine ( set zupčanika 6.brzine = 6500 kuna )te ostali potrebni zahvati ukoliko se otkriju. Naravno,trebam napomenuti kako će vozilo biti minimalno 15 dana u servisu, tako su mi rekli !? Moje pitanje je,ili vaš savjet, s obzirom da se radi o skupom popravku na vozilu,da li mjenjač skinuti i otvoriti pa ustanoviti šta je pokvareno ili uzeti polovan mjenjač koji je naravno bez garancije jer cijena montaže i demontaže u slučaju neisparavnog mjenjača snosim sam. Isto tako problem je što mehaničari ne vole da vozilo dugo stoji na dizalici ili u radioni jer se dijelovi čekaju dugo,a i nabavka samog mjenjača ukoliko se otkrije da je reparacija previše skupa. Lijep pozdrav.

FORD FIESTA 1,3 i.

Pozz. Vozim Ford Fiesta 2001 godiste 1.3 44 kilovata. Prije nekoliko dana primjetio sam da mi se ventilator hladnjaka ne pali. Nakon nekog vremena primjetio sak takodjer da su mi crijeva od vode postala tvrda, I da mi je vozilo pocelo kuhati dok, mi na instrument tabli pokazuje radnu(normalnu) temperaturu Otisao sam do majstora gdje smo skroz izvadili termostat.nakon krace voznje vozilo je opet prokuhalo, ali ventilator I dalje nije upalio. Otisao sam do elektricara koji je utvrdio da ventilator kada se direktno spoji ili upali klima radi. Mnogi mi govore da mi je otisao dihtung glave motora, ali mene takodjer brine zbog cega ne pali ventilator cak I kada voda u vozilu kuha. Ako bi ste bili ljubazni da mi odg, koji bi problem mogao biti I da li da mjenjam dihtung glave motora. Hvala

AUDI A4 1,9 TDI

Bok. Imam audi a4 1997 1.9 tdi. Upalio sam auto i normalno je radio. Stiskao sam tipku od tempomata dok sam stajao u mjestu i auto se nakon nekoliko sekundi ugasilo.. Auto sad samo vergla a nece da upali.. Kad dam kontakt ne upali se lampica od grijaca.. Jel znate moda do cega bi moglo bit..? Hvala. Lp.

SKODA OSTAVIA 1,9 TDI

Pozdrav gos.Meić Imam skodu octaviu 1,9 tdi 1999. Moj je problem da auto nakon 3000 okretaja izgubi snagu, i nakon ponovnog pokretanja opet ide super do 3000 okretaja. Imam i još jedan problem sa grijanjem, u sredini i u nogama dobro grije, jedino sa live i desne strane pusi hladno. Hvala

SEAT CORDOBA 1,9 D – NE MOGU OKRENUTI VOLAN ?

Poštovani. Imam Seat cordobu 1.9 dizel 1999 g.i ne mogu okrenuti upravljač (volan) u livu stranu,a u desno ide.Kad ga okrenem u desno ikad ga vračam nazad doðu kotaći do sredine znači poravnaju se ravno i ne mogu ga smotati u lijevo,ulja u servu ima.Šta bi to bilo. Hvala.