SKODA FABIA – CURI ULJE ?

Vozim skodu fabiu 2001 god. 1.9 tdi 74 kw pola godine.Primjetio sam da mi ispred prednjeg desnog kotaca curi ulje,auto je bio lagano udaren.Tamo se nalazi nekakav kiler koji je krpan.Nisam jos bio u servisu i auto mi slabo vuce pa vas molim za savjet ili pomoc.

OPEL CORSA – ŠKRIPANJE

Vlasnik sam Opel Corse-C iz 2004. Prije otprilike 5 mjeseci, taman negdje kako je pocelo hladnije vrijeme pocelo je sve više škripanje na zadnjem dijelu auta, negdje otprilike od polovine auta do zadnjih bunker vrata. Kod laganije vožnje svaka rupa, ležeci policajac etc.etc. cuje se škripanje. Cim padne kiša sve je u redu. Ništa se ne cuje. Onda kad se osuši, opet škripi. Zanima me u cemu je problem i da li je možda došlo do nekog kvara na podvozju ili amortizerima?

VOLVO 850 SW – GENERALNI POPRAVAK ?

Imam Volvo 850 SW 1997god.kupljen u HR,benzinac 2435 ccm,106kw ,5 cilindara (nije turbo). Do sada sam prešao 360 000 km,i uredno sam ga servisirao u Volvo servisu,sa kojim nisam baš nešto zadovoljan.Otprilike ,prije šest mjeseci primjetio sam da je poceo dimiti,troši cca 0,8 lit. ulja na 1000 km,gorivo sa 9 lit / 100km na 12 lit i slabije vuce...Buduci da je limarija i sve ostalo u prilicno dobrom stanju, a ne bih ga želio prodati, razmišljao sam o intervenciji na motoru,ili generalna ili tvornicki reparirani motor. Buduci da mi je ova druga opcija draža možete li mi pomoci sa informacijom koliko bi otprilike koštalo i gdje bi se to moglo kvalitetno napraviti.Živim u Rijeci.

FIAT PUNTO – ODRŽAVANJE VOZILA

Kupio sam navedeno vozilo (Fiat 2003 Punto (5V) 1.9 JTD) pa bih Vas molio još slijedece informacije:
1. koje ulje koristiti za navedeni motor (sinetika ili polusintetika, gradacija)?
2. na svakih koliko km se mijenja zupcasti remen na ovom vozilu?
3. koiko zasebno natezaca i klizaca ima ovo vozilo vezano uz promjenu zupcastog remena?
4. svakih koliko km se mijenja filter nafte na ovom vozilu?
5. da li se mora mijenjati ulje u mjenjacu i kada (svakih koliko km)?

VW POLO – PROBLEM SA PALJENJEM

Vozim vw polo 1.6 iz 1996.Ujutro kad ga upalim moram ga držati pod gasom kojih 30 sekundi inace se ugasi.Poslije pali dobro dok se motor ne ohladi,onda opet moram paliti s gasom.Bio sam kod autoelektricara koji je rekao da je greška u klapni,kupio sam novu za 2500 kn,to mi je promjenio ali se dogada isto.Zanima me u cemu je problem i koje su moguce greške i što trebam napraviti da se to više ne dogada?

VW GOLF V – JEDNI KAŽU JEDNO,DRUGI DRUGO ??

IMAM GOLF V 1,9 TDI 2004 G.SA 130 TKM .MOJ PROBLEM JE ŠTO SAM OBIŠAO DVA OVLAŠTENA WV SERVISA I JEDNI KAŽU JEDNO A DRUGI DRUGO PA VIŠE NE ZNAM ŠTO DA RADIM. NAIME NAKON POLA SATA VOŽNJE AUTOPUTOM(VOZIM 140-150 KM NA SAT)U AUTU SE NEŠTO DOGODI I ODJEDNOM VIŠE NECE DA IDE VIŠE OD 120 KM NA SAT .KAD SE OHLADI SAT,DVA OPET IDE DOBRO DA BI SE OPET ,NAKON OTPRILIKE POLA SATA,DOGODILO ISTO. TO MI SE DOGA?A VEC NEKOLIKO PUTA .NAPOMINJEM DA AUTO NE DIMI NITI TROŠI ULJE A U JEDNOM OD SERVISA KAŽU DA JE U PITANJU TURBO PUNJAC.NISU BILI UVJERLJIVI VEC SAMO MISLE.
MOJ MAJSTOR JE PREGLEDAO TURBO ZA KOJI KAŽE DA OSOVINA IMA SAMO MALO LUFTA I DA NEMA NIKAKVIH TRAGOVA OŠTECENJA .
KOLIKO SAM MOGAO VIDJETI NA AUTOTESTERU SE POKAŽE GREŠKA KOJA UKAZUJE NA NEKAKAV TLAK ZRAKA ILI PROTOK ZRAKA.